3 סיבות למתג להרוג סירה

הקיץ כמעט כאן ועבור רבים זה אומר זמן שייט איכותי ומהנה. אבל בין אם מדובר בדיג, סקי, ביקור באתרים או דיג… בטיחות השייט חשובה ביותר. בנוסף לחגורות הצלה, מתג ניתוק מנוע הסירה הוא מאפיין בטיחות נפוץ שהוא בדרך כלל שרוך המחבר את טייס הסירה למפתח ההתנעה. אם מפעיל הסירה ייפרד מהפקדים, המנוע נכבה. להלן שלוש סיבות מדוע יש להשתמש במתג הרג סירה.

גלים

ככל שהמים גדולים יותר, כך גדל הפוטנציאל לגלים גדולים. למרות ניטור תחזיות תכוף, מזג האוויר יכול להשתנות במהירות מפתיעה. סופת רעמים פתאומית יכולה להביא גלים מתגלגלים ובלתי צפויים שיכולים לנסות לזרוק את הכל ואת כולם מהסירה.

חפצים

מים גבוהים ועכורים עלולים לטשטש את הראות של מפגעים פוטנציאליים כגון סלעים, בולי עץ או מוטות חצץ. מגע פתאומי עם מכשולים אלה עלול להפריד בין סירה למפעיל. מתג ניתוק מנוע הסירה מונע ממנוע הסירה להמשיך לפעול ומאפשר לסירה להישאר לפחות באזור.

טעות אנוש

אם סירה מופעלת במהירויות מהירות במיוחד, אולי תוך כדי ניסיון להתגבר על הסערה הבלתי צפויה, סכנות נסתרות או גלים בלתי צפויים עלולים לסלק את יושבי הסירה. דייגי בס בטורניר עשויים למרוץ לנקודות מפתח במהירות של 70 קמ”ש, אבל יודעים את החשיבות של מתג הרג הצתה של הסירה ויודעים מתי להמשיך במהירויות זהירות יותר.

זה לא רק רעיון טוב; זה גם חלק מ חוקי שייט חדשים. מתג הרג סירה נחוץ עבור כל מי שמפעיל סירה באורך של מתחת ל-26 רגל שנמצאת במטוס או עוברת את מהירות הסירה בהתאם לחוקי השייט. עם קצת זהירות נוספת, שייט בסירה יכול להישאר אחד מהטיולים המהנים ביותר עבורך ועבור הנוסעים שלך.

אנדי ויטקומב

אנדי ויטקומב

אנדי הוא סופר חוצות (http://www.justkeepreeling.com/) ואבא לחוץ תרם למעלה מ-380 בלוגים ל-takemefishing.org מאז 2011. נולד בפלורידה, אבל גדל על גדות בריכות חווה של אוקלהומה, הוא רודף כעת אחר פייק, בס קטן ו-steelhead בפנסילבניה. לאחר שרכש תואר ראשון בזואולוגיה מ-OSU, הוא עבד במדגרות דגים וכטכנאי מחקר דיג ב-OSU, מדינת איווה ומדינת מישיגן.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *